İade ve Değişim Koşulları
- Hangi ürünleri iade edemiyorum?
Kullanılmış, dışarıda giyilmiş, yıkanmış, zarar görmüş ve etiketi kopmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
14 gün iade süresi geçmiş olan ürünlerin iade işlemi yapılmamaktadır, tarafımıza gönderilmesi durumunda kabul edilmemektedir.
Aksesuar kategorisi içinde bulunan ürünlerin iadesi, ürün teslim alındıktan sonra en geç bir sonra ki gün iade edilirse kabul edilmektedir. Aksi durumda iade işleminiz kabul edilmemektedir.
Hijyen kuralları gereği toka ürünlerinin iadesi yapılamamaktadır ve iade için gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.
- Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Satın almış olduğunuz ürünü kullanılmamış olması koşuluyla 14 gün içinde, iade talebi oluşturarak Sürat kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
- İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?
Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza/banka hesap numaranıza iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içinde hesabınıza (kartınıza) yansıtılır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve ambargiyim.com.tr'nin bankanıza müdahale etme yetkisi yoktur.
- İade için yolladığım ürünün kargo bedeli bana mı ait?
ambargiyim.com.tr'ye iade için gönderdiğiniz ürünlerin kargo masrafları tarafımıza aittir.
- Tutar iadem neden taksit taksit yatırılıyor?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilir ancak bankanız tarafından kredi kartınıza geri ödemesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır.
- Ürünümü iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
ambargiyim.com.tr'den satın aldığınız ürününüzü beğenmediğiniz takdirde ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Üye Olan Kullanıcılar İçin İade Prosedürü
1. Üye girişi yapınız.
2. Sağ üst bölümdeki menüden Siparişlerim bölümüne giriniz.
3. İptal etmek istediğiniz siparişin sağ altında bulunan Sipariş Detayı alanına tıklayınız.
4. Sipariş Detayı sayfasından Kolay İade butonuna basınız.
5. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri işaretleyip İade Sebebi alanından neden iade ettiğinizi seçiniz.
6. İade şeklini seçerek bilgileri doldurunuz.
7. Ürünü kendi kutusunda, kutuya/ambalajına bir zarar vermeden ya da işaretleme yapmadan, ürünün orjinalliğini
bozmayacak şekilde kargo poşetine koyarak iade kodu ile birlikte Sürat Kargo'ya alıcı ödemeli teslim edebilirsiniz.
8. Üyeliksiz alışverişlerde iade talebinizi kolay iade linki üzerinden oluşturabilirsiniz. Kolay İade
9. İade kargonuzu Sürat kargo şubesine 1401038910 no lu müşteri kodu ile teslim edebilirsiniz.
10. Siparişinizin iadesini sağlarken, her sipariş için 1 (bir) kere ücretsiz kargo ile gönderim sağlayabilirsiniz. Aynı siparişiniz için iade süresince birden fazla iade talebi oluşturabilir ve tarafımıza gönderimi sağlanabilir fakat 2. kez 3. kez tarafımıza gönderilen iade kargo ücretleri iade tutarınızdan düşülmektedir.
11. Aynı siparişiniz için birden fazla iade talebi oluşturabilirsiniz fakat tarafımıza tek bir iade kodu ve aynı paket ile gönderim sağlamanız gerekmektedir aksi durumda iade kargo ücreti iade tutarınızdan düşülmektedir.
Not: Iban numaranızı yazarken TR ve rakamlar arasında boşluk bırakmadan yazmalısınız. Iban numarası sadece havale/EFT ile oluşturulan siparişler için gereklidir.
Adresimiz : Kahramanlar Mahallesi Mürsel Paşa Bulvarı No:161 Konak - İZMİR
- Ürünümü iade için gönderdim. Şimdi ne yapmalıyım?
Ürününüz iade departmanımızda incelenir, iadeyi engelleyen herhangi bir sebep olmadığı anlaşıldıktan sonra, 10 iş günü (resmi tatiller ve hafta sonları süreye dahil değildir) içerisinde iade işleminiz gerçekleştirilir. İade tutarınız bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde kartınıza yansıtılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
- Siparişimdeki ürünleri farklı zamanlarda kargo firması ile iade edebilir miyim?
Siparişinizdeki ürünleri iade süreniz dolmadığı taktirde farklı zamanlarda gönderebilirsiniz ancak her siparişiniz için bir kez ücretsiz iade kargo hakkınız bulunmaktadır. Siparişinizdeki iade ürünlerinizin aynı veya farklı zamanlarda ayrı ayrı kargo firması ile gönderilmesi durumunda sadece bir kargonuzun iade ücreti karşılanmaktadır, diğer gönderimlerinizin kargo ücreti karşılanmamaktadır, tarafımıza gönderilmesi durumunda iade ücretinizden düşülmektedir.
- Ürünümü Degişim Yapabilirmiyim?
ambargiyim.com.tr üzerinden alınan ürünlerin değişimini Ambar mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz. Değişim Süresi Faturanızın Tarihi İtibari ile 30 gün içerisinde değişimini sağlayabilirsiniz.
3 al 2 öde vb. gibi kampanyalı alınan ürünlerin değişimi yapılamamaktadır.
- Hangi Ürünleri İade Edemiyorum?
14 gün iade süresi geçmiş olan ürünlerin iade işlemi yapılmamaktadır.
Aksesuar kategorisi içinde bulunan ürünlerin iadesi, ürün teslim alındıktan sonra en geç bir sonra ki gün iade edilirse kabul edilmektedir. Aksi durumda iade işleminiz kabul edilmemektedir.
Hijyen kuralları gereği toka ürünlerinin iadesi yapılamamaktadır ve iade için gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.
- Siparişimi teslimat öncesi iptal ettim, iadem ne zaman gerçekleşir?
Teslimat öncesi iptal edilen siparişlerin iade süresi 10 iş günüdür.
- Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Hesabım sayfanızdan, ''Sipariş Alındı veya Sipariş Onaylandı'' aşamasındaki siparişlerinizin iptalini iade talebi oluşturarak veya 0850 775 15 20 no lu telefon numarasından müşteri hizmetlerimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Siparişiniz farklı bir statüdeyse maalesef ki kargo çıkışı hazırlandığından iptal işlemi gerçekleştirilememektedir.
- İade kargomu farklı bir kargo firması ile gönderebilir miyim?
İade kargonuzu anlaşmalı olduğumuz kargo firması dışında göndermeniz durumunda, iade ücreti gönderici tarafından karşılanır veya iade tutarınızdan düşülerek, kalan iade tutarı iade edilir.